Pagina's

woensdag 4 februari 2015

zal ik ... wel/niet

Knie voelt (nog steeds? weer?) niet goed.
Ik hink op 2 gedachten:
- wel naar de dokter
- niet naar de dokter.


Wel:
- omdat er een knak in m'n knie zit, méér dan voorheen
- omdat er na inspanning 'n beetje vocht in de knie zit
   (weinig, maar toch ...)
- omdat het nu al ruim 3 weken duurt
   (zie: http://joartrent.blogspot.nl/2015/01/naar-010.html)
- omdat ik bang ben dat 'rust' alleen niet voldoende is voor herstel.

Niet:
- omdat ik het antwoord al ken.
   Ik krijg er te horen dat ik als gevolg van de gewrichtsslijtage 
   af en toe eens last van de knie kan krijgen 
   en dat ik de situatie dus simpelweg moet accepteren. 
   (zie: http://joartrent.blogspot.nl/2015/01/knie.html)


En vanwege dit laatste, schuif ik een besluit dus maar weer voor me uit,
alsof ik hoop dat het gezegde "time is a healer" tóch van toepassing is.
Het voelt niet helemaal goed, het voelt als ... uitstelgedrag.

Status:
fitheid V
achillespezen V
kuiten V
linkerscheenbeen V
rechterknie ½

2 opmerkingen:

  1. Peter Aardenburg4 februari 2015 om 17:11

    In plaats van de dokter, misschien een check bij de fysiotherapeut,
    Niet geschoten is altijd mis.In ieder geval sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Peter!.
      Enneh ... fysio kan inderdaad ook. Ik heb Menno al 2 maanden niet gezien, wordt wel weer eens tijd, hè, haha!
      Nou, ik geef het nog een weekje ...

      Verwijderen