Pagina's

zondag 15 maart 2015

reminder

Géén Spaarnwoudeloop vandaag. Ook geen duurloopje. Nee, het werd helemaal niets doen. Rust voor de knie en tijd voor andere zaken.

Ik kan wel stellen dat ik in de weken met alleen maar duurloopjes het minste last heb van "van alles en nog wat". En in de weken met andere trainingsvormen, zoals trainen op de baan, nemen de klachten toch iedere keer weer wat toe.

Dus ... terug naar de duurloopjes!

En pas wanneer ik in mijn "status" óók achter "knie" een groen vinkje kan zetten, ga ik andere trainingsvormen overwegen.

Uit http://joartrent.blogspot.nl/2015/02/lopen-fietsen.html:
"Het lopen van duurloopjes gaat ook prima: geen last van de knie.
Ik doe wat mijn benen aankunnen en ik heb er lol in. Dan (voorlopig) maar geen baantrainingen en wedstrijden. De focus even van het lopen af. De komende tijd bestaat mijn sportleven uit fietsen en duurloopjes. Zonder schema's, gewoon lekker "doen". En elke keer (waar het het lopen betreft) kijken wat ik aankan. Prima toch!
Eigenlijk zoals ik het altijd in de zomervakanties doe. En guess what ... tijdens zomervakanties ben/raak ik "nooit" geblesseerd!"



4 opmerkingen:

  1. Jammer zeg! Maar slim om naar je lichaam te luisteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was wel beter zo, Dennis!
      En jij, hoe verliep jouw wedstrijd???

      Verwijderen
  2. Komende zondag ga ik daar achter komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh ... vandaar!
      Ik had afgelopen zondag in m'n hoofd.
      (Vond het al zolang duurde tot ik wat kon lezen, haha)!

      Verwijderen