Pagina's

maandag 4 november 2013

Garage (2)

"Fietsen betekent: je verstand en je kilometerteller op nul zetten. Alleen kan ik in de garage trappen wat ik wil, maar blijft de teller op die hatelijke nul staan."

Vorige week in mijn blogpost Garage schreef ik: "een mooie week om in de garage te fietsen: Tacx time dus!" Met een mooie afbeelding van het weer voor die week: regen, regen en regen.
We zijn inmiddels een week verder en ik zou exact hetzelfde kunnen posten. Hooguit moet ik de data veranderen en ... klaar!


De planning voor deze week is als volgt: dinsdag en donderdag duik ik de garage in en zondag sluit ik de sportweek hopelijk af in de duinen. Als het weer 't toelaat!
En vrijdag ... Menno-time!

In de garage heb ik tot nu toe telkens tussen de 50' en 60' gefietst. Nu wil ik graag > 60' trappen. Mogelijke trainingen voor in de garage zijn dan:
  1. 10' w.up, 20*1' (p=1'), 10' c.down, totaal 60'
  2. 10' w.up, 15*2' (p=1'), 10' c.down, totaal 65'
  3. 10' w.up, 12*3' (p=1'), 10' c.down, totaal 68'
  4. 10' w.up, 10*4' (p=1'), 10' c.down, totaal 70'
  5. 10' w.up, 1', 2', 3', 4', 5', 6', 7', 8' (p=1'), 10' c.down, totaal 63'
Ik denk dat het trainingen 2. en 5. gaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten