Pagina's

zaterdag 2 december 2017

I quit

Op woensdag 1 april 2015 schreef ik: ik-stop. Na dit besluit, kon ik doelloos als recreatieve hardloper af en toe m'n rondje rennen. Het ging zelfs zó goed, dat ik eind 2015 besloot om voor de marathon te gaan. In de lente van 2016 werd ik daarom tóch weer lid van av Dem, om vervolgens in oktober mijn droommarathon te kunnen lopen.

Nu is de status van de rechterknie een stuk minder.
Daarom heb ik besloten om toch weer te stoppen bij av Dem.
Oftewel: I quit.

M'n laatste baantraining was op 8 juni, op 6 dagen na een half jaar geleden. Uiteraard hoop ik binnenkort weer te kunnen lopen, maar dan eerst vooral doelloos, zoals vanaf mei 2015.
Toen, in 2015, was het een emotioneel besluit. Nu gek genoeg niet. Ik heb een gevoel van acceptatie, berusting en m'n mindset is al gericht op het fietsen. Ik heb al een mooie nieuwe fiets op het oog, haha!

Johan Cruijff: “Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor.”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten