Pagina's

maandag 16 oktober 2017

kracht

Geïnspireerd geraakt door de oefeningen van Dennis Keyner (Renyek op social media), heb ik besloten om naast het geblesseerd hardloper zijn (en naast het fietsen), me meer te richten op krachtoefeningen. Zonder gewichten, maar met het eigen lichaamsgewicht. En dat is in mijn voordeel, omdat ik niet zo veel weeg, haha!
Dennis is net als ik, veelal geblesseerd en doet tegenwoordig aan calisthenics. Dennis is al een flinke tijd bezig: consequent iedere dag. Ben benieuwd hoelang ik het, als niet zo gedisciplineerd persoon, het volhoud.

Voorbeelden haal ik oa uit onderstaande afbeelding:


3 opmerkingen:

  1. Goed bezig Johan! De ultieme core kracht ga je hiermee krijgen. Uitdagend op een heel andere manier. Vergeet vooral je flexibiliteit en lenigheid niet 💪👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goede toevoeging. Dank je Dennis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een jaartje verder ;-) Hoe hangt de vlag erbij Johan?

    BeantwoordenVerwijderen