Pagina's

donderdag 17 december 2015

sportwatch

Ik ben me aan het oriënteren naar een nieuw sporthorloge. Op zich zou het wel fijn als als ik het onder de €200,- weet te houden. Wat wil ik daar dan voor?
- gps
- ♥ meter, liefst zonder borstband
- gemakkelijk te gebruiken software
- te gebruiken met Strava
- intervaltrainingen kunnen maken
- niet te groot (ik ben maar een klein en smal kereltje)
- nou ja ... "alles" eigenlijk: oftewel "veel voor (relatief) weinig"

Mijn oog viel vooral op de Garmin Forerunner 225. Een klokje voor €249, dat dan wel.
Zie oa: http://www.futurumshop.nl/garmin-forerunner-225.
De reviews zijn niet verkeerd.
Een andere optie was de Polar M400. Deze is bijna €100 goedkoper en schijnt wat ♥ meting betreft iets nauwkeuriger te zijn. Een borstband is dan wél nodig. Met borstband €159.
Maar de gps van Garmin wordt als betrouwbaarder aangegeven. Gps vind ik belangrijker dan de ♥ meter. E omdat ik toch met ♥ meting wil lopen, liever zonder borstband.
Hmmm ...
Voor een prima review op: http://www.smarthealth.nl/review/forerunner-225.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten