Pagina's

woensdag 11 november 2015

Hij komt, hij komt ...

Zondag géén Twiskemolenloop. Ik heb me niet gerealiseerd dat de loop samenvalt met de intocht van de held van onze jongste: Sinterklaas! En aangezien onze Kane nog heilig in de Goede Sint gelooft, kan ik het niet maken om niet mee te gaan naar de intocht. Gelukkig wordt de Twiskemolenloop altijd 5x per jaar georganiseerd en komen mijn kansen echt wel weer.

Op 29 november is er de Runnersworld Cross in Wijk aan Zee: wellicht dat ik aan die loop meedoe. Ik zag dat anderen van @Project2uur59 ook van plan zijn mee te doen. Kan leuk worden dus.

Update:
Vanavond weer even m'n rondje gelopen: 10 km. Ik had wat zware benen. de afgelopen 2 dagen intervalletjes volgens de souplessemethode gedaan. En hoewel die extensief (behoren te) gaan: intervaltrainingen blijven intervaltrainingen. En 2 achter elkaar was toch wat veel van het goede en dus had ik vanavond zware benen. Maar ... niet méér dan dat. Wat inhoudt dat de benen goed zijn. Het kan niet anders dan dat dat komt door het elke dag hardlopen. Juist dát principe zorgde er vanavond voor dat ik merkte dat de benen wat zwaar waren en dat rustig lopen geboden was. Ik heb vanavond dan ook zó gelopen, dat ik morgen gewoon weer kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten