Pagina's

woensdag 16 september 2015

En nu

Een paar weken later ...

In mijn vorige stukje gaf ik aan dat ik na het schoolkamp waarschijnlijk wel vlot in een ritme zou geraken. Dat is nog steeds niet helemaal het geval.

Zo heb ik opeens al 4 weken niet gefietst. Lopen doe ik nog wel. Dat kost toch minder tijd, hè.

Maar ... het komt. Ik voel het. De betere tijden komen er weer aan.

Helaas niet wat mijn voetbaljeugdtrainerschap betreft. Daar ben ik mee gestopt. Er waren in mijn ogen nogal wat zaken niet in orde. En dus wilde ik eea veranderd zien, maar daar wilde men niet aan. Daarom hield het voor mij op. Jammer.
Maar goed, als Kane er maar plezier in houdt.

Zondag kan en ga ik weer fietsen. Lekker rossen door de bossen. daarnaast wil ik 3 à 4x gaan lopen, omdat dat, zoals gezegd, simpelweg minder tijdrovend is dan fietsen. Als het lukt, zou een keer 's avonds fietsen wel leuk zijn, natuurlijk.
Hoe dan ook houd ik 2 rustdagen aan. Ik vind 4 à 5x per week sporten wel genoeg.

Vandaag stond er een 'gewoon' duurloopje op het programma. Ik rennend met Kane op de fiets achter me aan. Nou ... dat werd vrij snel omgedraaid. Kane voorop en ik hijg hijg puf puf er achteraan, haha. Kleine mannetjes worden groter en dus ook sterker en sneller, zeg maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten