Pagina's

zondag 16 november 2014

omgaan met blessures (1)

Een mooi stuk over het "omgaan met blessures",
door POV: omgaan-met-blessures

Toen ik het las, dacht ik:
"ik ga hier veel aan hebben."
Dus: "dank je wel, POV!"

Ik wilde direct mijn eigen stukje schrijven,
maar besloot om voor nu het te laten bij het noemen
van het zojuist genoemde stukje.
Wel is de kans groot dat ik er de komende tijd op m'n eigen blog -een (paar) keer- op terugkom.

(Ook 'n interessant stukje om te lezen is: blessure )

Goed, mijn komende week dan:
met mijn been gaat het niet (veel) beter, dus lopen zal nog steeds lastig gaan. Dat betekent een fietsweek met tussendoor wat voorzichtige loopjes. En (kracht)oefeningen.

4 opmerkingen:

  1. Dank voor de reclame... ik heb er gelukkig een (c) in gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou jouw tekst niet zomaar willen kopiëren en plakken, hoor. Ik weet er hopelijk de mooie, bruikbare dingen voor vooral mijzelf uit te halen. En dan is een stukje reclame maken voor jou(w bijdrage) niet z'n punt, toch??

    ps: de (c) had ik al gezien, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee is juist heel prima. Ik bedoel eigenlijk: nu gaat de tekst 'viral', en dan is het goed dat er een (c) in staat.

    BeantwoordenVerwijderen