Pagina's

zondag 1 september 2013

Twiskemolenloop

In het vorige seizoen (2012-2013) heb ik aan 4 van de 5 Twiskemolenlopen meegedaan, samen met Ron en Chris. Een heel leuke loop die ik dit seizoen (2013-2014) zo veel mogelijk wil lopen. Zeker nu ik toch niet aan de marathon meedoe.
Ik ben van plan om voor de Twiskemolenlopen van dit seizoen een seizoenskaart te gaan kopen. Dat is iets voordeliger en het levert een shirt op.
De data van dit seizoen zijn:
  • 29 september 2013
  • 10 november 2013
  • 8 december 2013
  • 2 februari 2014
  • 2 maart 2014
Het leuke van de TM-loop vind ik het kleinschalige, het lopen in een natuurlijke omgeving, met Ron en Chris op pad en 5x in het seizoen de kans om mezelf op hetzelfde parcours te kunnen verbeteren.
Wie weet doen mede-Demlopers als Jacco, Frank, Erik en Marco ook mee. Maakt het alleen maar nog leuker!

Update:
Ik heb inmiddels een seizoenskaart gekocht en ben zodoende voor alle data ingeschreven.
Twiskemolenloop, een impressie

2 opmerkingen:

  1. Het overwegen waard! Na mijn marathon in november ga ik deze loop er eens tussen prikken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze in het voorbije seizoen met plezier gelopen, Martin!

      Verwijderen