Pagina's

vrijdag 6 september 2013

schoolkamp (2)

Weer thuis. Wat een geweldige week (nou ja, 4 dagen dan). Op kamp gaan in de mooiste septemberweek sinds jááááren ... Tja, dan valt er weinig te mopperen, hoor!
Onderstaande afbeelding stuurden we naar het thuisfront. Hadden we op school, bij het maken ervan, alvast wat voorpret.

Met groep 8 van de Anjelier 4 dagen naar Egmond!
We hebben héél veel beleefd, maar daar ik nu verder niet op in. Dit is per slot van rekening mijn hardloopblog, nietwaar!

Ik had vooraf bedacht dat ik dinsdag en donderdag wel tijd had om een rondje te kunnen lopen. En zo gebeurde het ook. Vanaf de kampeerboerderij was het een kilometertje van de bosrand af. En dus ging ik zowel dinsdag als donderdag in het bos een rondje lopen. Dinsdag met mede-kampleider Leon, donderdag alleen.

Dinsdag liep ik heerlijk. Ik voelde me goed en fit en kon in de duinen, op de zanderige paden, lekker doorlopen. Ik kwam uit op 9,2 km in 42'42" (12,9 km/u, 4'39"/km).
Donderdag ging een stuk minder. Ik voelde inmiddels de kampmoeheid: weinig slaap, gezellig natafelen met de collega's en zwemmen, klimmen, voetballen met de kinderen. Helaas schoot er aan het einde van het (korte en rustige) rondje ook kramp in m'n linkerkuit. Ik liep 8,4 km in 41'22" (12,1 km/u, 4'56"/km).
Hopelijk is het morgen weg en kan ik weer (rustig) lopen. Daarnaast niet onverstandig om m'n kuiten weer even te laten masseren.
En nu ... te bed en morgen NIET vroeg op!
Ik voel me moe, maar voldaan!

1 opmerking: