Pagina's

maandag 16 september 2013

Chagrijnig

Ik ben toch zóóóóó chagrijnig!


Vanavond even een klein rondje lopen. Ik dacht: naar Wijk aan Zee op en neer. Tot de dorpsweide en weer terug is 8,5 km. Om de dorpsweide heen is 10,5 km.
Ik kwam tot vlak voor de dorpsweide. Ik liep heel rustig: 4 km in 22 minuten. Gewoon even lekker "uitwaaien". Dacht ik ...
Toen was het "pang" in m'n linkerkuit: 9 op een schaal van 10. Ongelooflijk, nu dááááát weer!
Ik probeerde nog te dribbelen, want ik moest nog terug. Maar dat ging niet. Het werd strompelen. Dat heeft bijna 2 uur geduurd.
En ik had net een paar dagen geleden in het stukje foebel-kuiten geschreven hoe goed het ging met m'n kuiten!


3 opmerkingen:

  1. Crap. Zit niet mee zeg. Maar geduld is het toverwoord (zegt de ervarings-deskundige) Ooit komt het goed. Sterkte/hertelse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Rob.
    Erik, weer een weekje rust ...

    BeantwoordenVerwijderen