Pagina's

zondag 11 augustus 2013

week 32: Jard sur Mer

di 6/8
Vanmiddag de uur-barrière doorbroken: 13,6 km in 1.05.28 gelopen (12,5 km/u gemiddeld). Dat is nu het leuke van "terugkomen": er zijn opeens zoveel doelen om te behalen. Zo was vandaag dus een uur lopen het doel. En dan wel in een redelijk normaal tempo van ten minste 12 km/u. Mission accomplished! Terug op de camping zei José: "dan ben je er nu toch wel doorheen, hè." Ze zei wat ik nog niet hardop durfde te zeggen. Waar zo'n vakantie al niet goed voor is! Na de vakantie ga ik m'n gezicht maar weer laten zien op de baan bij Dem.

wo 7/8
M'n laatste fietsrondje tijdens deze vakantie: 40 km in 1 1/2 uur.  Weer een schitterend rondje: door het moerasgebied, langs de zonnebloemvelden, naar het strand, door het bos, ...

do 8/8
M'n laatste hardlooprondje tijdens deze vakantie. Morgen rijden we terug naar Beverwijk. Bijna 50' gelopen (een kleine 10 km) en alle moois van de omgeving nog eens even goed in me opgenomen.

za 10/8
Gisteren hebben we de hele dag gereden: van 8.00 uur tot 21.00 uur. Vandaag was ik dan ook best gaar. Toch heb ik vandaag m'n eerste "thuisrondje" gelopen. Het ging opvallend gemakkelijk. Ik liep 9,1 km in 41'56". Dat betekent 13 km per uur.  De gehele ronde was over de weg en ik was benieuwd hoe m'n pezen dat zouden doorstaan. Ik kan wel zeggen: test geslaagd! Uiteraard was en ben ik hier zeer content mee!

Weekopbrengst week 32:
- fietsen:  40,1 km in 1x (40,1 km p.x)
- lopen:    32,5 km in 3x (10,8 km p.x)


2 opmerkingen:

  1. Weer fris en fruitig, haha. Zie je op de baan. Komt goed zo te lezen. gr Erik

    BeantwoordenVerwijderen