Pagina's

zondag 25 augustus 2013

4x

Deze week eindelijk weer eens 4x hardgelopen. Het was 11 weken geleden dat me dat voor het laatst lukte. Zo bekeken niet eens zo heel lang geleden, maar het voelt als máááánden.
In die 4x ben ik tot bijna 45 km gekomen. Een afstand die Marco en Erik in oktober in 1 dag afleggen. Ik doe er nu dus een week over, haha!
Zie: http://joartrent.blogspot.nl/2013/08/week-34.html
Eens kijken of het volgende week week (of nog steeds) zo gemakkelijk gaat. De week daarna zal een mindere week worden, omdat ik dan met groep 8 op kamp ben. Dat betekent dinsdag t/m vrijdag volle bak draaien met de leerlingen en vééél te weinig slapen. Maar óók veel lol!
Wat lopen betreft, benader ik de kampweek als een "rustweek" om daarna naar de 50 km per week te gaan.
Maar, hé, het gaat op dit moment zoals ik het wil. De 4x per week gehaald, de 40 km ruim gehaald en lekker op souplesse gelopen. De belastbaarheid gaat weer omhoog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten