Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

Tijdrit

Ik heb al 6 dagen niet gelopen. Morgen dus al een hele week niet!

Wel heb ik gisteren weer gefietst, op de mtb,
hetzelfde rondje als afgelopen zondag.
Wijk aan Zee > duinen > Egmond > Limmen > polder > Uitgeest > Krommenie > Beverwijk.
Een rondje om van te genieten!




En ook nu was het een mooie fietsdag: een prachtige blauwe lucht, volop zon en een beetje wind (dat was juist wel prettig).

Het leuke van de wind was niet alleen dat het voor wat verkoeling zorgde, maar ook een natuurelement op lekker tegenin te "beuken" op de fiets. En dat is eigenlijk alleen leuk, wanneer je je (redelijk) sterk voelt. En, het laat zich raden, ik voelde me vrij sterk.

Evenals afgelopen zondag voelde de rit aan als een soort tijdrit, omdat ik in m'n eentje fietsend, toch zo snel mogelijk wilde rijden.



Twee foto's van het gebied tussen het Uitgeestermeer en Krommenie in.

Ik ben blij dat ik, ondanks de loopteleurstelling, lekker aan sporten toe kom in mijn zomervakantie!



3 opmerkingen:

  1. Hoe is het intussen Johan? Al tekenen van herstel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat dacht je? Johan is van de aardbodem verdwenen?
      Zoals ik je inmiddels heb laten weten gaat het steeds beter. Heb er een stukje over geschreven op m'n "blokkie".

      Verwijderen
  2. Ja, wilde bijna 'Opsporing verzocht' bellen. Maar mooi dat je lekker aan 't sporten bent. We zien je weer op de baan...

    BeantwoordenVerwijderen