Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Alles klopte ...

Ik heb op woensdag 1 mei om 08.10 uur een vervolgafspraak bij de dokter.
Doordat ik geen goed gevoel heb wat mijn knie betreft, heb ik gemaild of de afspraak een week vervroegd kan worden. Ik ben namelijk toch bang dat er iets aan de hand is met m'n binnen meniscus.
Daarom laat ik mijn duathlon idee ook even varen en ga ik de komende dagen alleen wat fietsen. Dit besluit geeft me op dit moment even wat rust in mijn hoofd. En voor de achillespezen zal het niet lopen ook niet verkeerd zijn. Die zijn weliswaar overbelast geraakt, maar daar is verder niet iets mee aan de hand.

De situatie rondom m'n knie en achillespezen was behoorlijk frustrerend, omdat voor m'n gevoel tot voor kort alles klopte:
  • Ik verkeerde in een goede vorm
  • In 2013 had ik al 2x een PR gelopen
  • M'n gewicht was (en is nog steeds) ideaal
  • Ik had al een half jaar geen kuitklachten meer
  • Ik kon in november, december, januari en februari 4x per week lopen goed aan
  • In die maanden liep ik gemiddeld meer dan 50 km per week
Wat ook frustreert:
  • Ik weet niet goed waar de achillesklachten vandaan komen
  • Ook de knieproblemen voelde ik totaal niet aankomen
  • Ondanks voorzichtigheid tóch (weer) die blessures
  • Het onzekere gevoel richting oktober (weliswaar nog ver weg, maar toch ...)
't Is een beetje wrang om uitgerekend woensdag, na het eventuele doktersbezoek, m'n nieuwe hardloopschoenen op te gaan halen bij Intersport.
Eerst maar even wachten of ik woensdag bij de dokter terecht kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten